soorten-geishaballetjes

Geisha balletjes inbrengen en oefeningen

U brengt de balletjes één voor één in. Een beetje glijmiddel op het voorste balletje kan dat makkelijker maken. Maar doe er niet teveel op, want dat kan het balletje te glad maken waardoor het moeilijk op zijn plaats te houden is.

Probeer te experimenteren met de plek. Dat stimuleert de vaginawand en bezorgt een opwindend gevoel. Probeer ze eens lager in de vagina te dragen voor een zachtere sensatie, of probeer ze te krijgen direct achter de g-spot voor een heftiger opwinding.

Het belangrijkste is dat het basis balletje bovenop de bekkenbodem spier ligt. De exacte afstand van de vaginale opening naar de bekkenbodem spier verschilt van vrouw tot vrouw, maar het balletje(s) moet worden geplaatst waar een tampon normaliter wordt geplaatst.

Eenvoudige training met de balletjes

Door het dragen van de balletjes gedurende uw normale activiteiten zoals lopen, zwemmen of schoonmaken activeert en versterkt u uw bekkenbodemspieren. Afhankelijk van hoe het aanvoelt kunnen de balletjes een paar minuten of langer gedragen worden. Wij adviseren om de gebruiksduur geleidelijk op te voeren. Maar bij voorkeur niet langer dan 30 minuten, omdat te strak aangespannen bekkenbodemspieren voor andere problemen kunnen zorgen. Voor echte spierversterking moeten de balletjes wel regelmatig over een aaneengesloten periode worden gedragen. Bijvoorbeeld een aantal keren per week gedurende 1-4 maanden.

Extra kegeloefeningen

Voor een optimaal resultaat kunt er ook extra oefeningen mee doen. Een eenvoudige maar effectieve oefening is om de vagina aan te knijpen rond de ballen, alsof u ze probeert verder in de vagina omhoog te trekken. Houd dit vast en herhaal dit 10-15 keer. Houd de ballen steeds langer en krachtiger vast en doe de oefening twee of drie keer per dag. Ga op de rand van uw bed of een stoel zitten en breng het balletje(s) in. Span uw bekkenbodemspier aan en probeer dan het balletje(s) er zachtjes uit te trekken. Terwijl u voorzichtig aan het touwtje trekt, spant u uw bekkenbodemspieren aan. Doe dit 5 seconden. Ontspan daarna 5 seconden. Herhaal dit 10 keer. Geef u zelf een minuut pauze voordat u met de tweede set begint. Neem na de tweede set en laatste set een pauze van 2 minuten. Als u dit elke dag doet en u merkt dat dit te gemakkelijk wordt kunt u het aantal sets opvoeren van 10 naar 15.

Glijden de balletjes er meteen uit?

U kunt ervaren dat de balletjes de neiging hebben om er na slechts een paar minuten al uit te glijden. Als dit gebeurt, maakt u zich dan geen zorgen, en ga gewoon door met uw programma. Uiteindelijk worden uw spieren sterker, en zullen ze automatisch de balletjes op zijn plaats gaan houden. Geef niet te snel op. Het begin kan moeilijk zijn.

Vraag u zich af hoe de balletjes er weer uitkomen?

Geen zorgen. De Ben Wa balletjes zonder touwtje of koord zijn vrij zwaar en vallen er als het ware van zelf uit. Door uw bekkenbodemspieren aan te spannen blijven ze op hun plaats.  Dus als u ophoudt met aanspannen, dan glijden ze er vanzelf uit. Lukt dat niet meteen, dan kan een beetje persen helpen.

Bron: https://www.depaarsekeizerin.nl/ideeen-inspiratie/ben-wa-balletjes-welke-en-hoe-gebruik-je-ze#.VkX-p3YvfIU